Care sunt suplimentele nutritive potrivite pentru femei?

Slabeste sanatos cu ADNEWS

Cum bine știm de mult timp suplimentele nu mai sunt destinate doar culturistilor. Iată ce suplimente nutritive sunt potrivite și pentru femei și de ce.

Dacă mersul la sală este un mod de viață de mult timp trebuie să le oferiți mușchilor o recompensă bine meritată.

Proteine

Sunt esențiale pentru o bună dezvoltare a organismului, contribuie la dezvoltarea masei musculare și ajută la refacerea țesuturilor musculare lezate în timpul efortului fizic intens. În plus, au un important rol în toate procesele biochimice, biofizice și fiziologice ale organismului.

Acestea ajută la:

  • pierderea în greutate – consumând o cantitate optimă de proteine acestea cresc cantitatea de calorii arse, comparativ cu o alimentaţie cu un conținut scăzut de proteine. Acestea ajută la creșterea masei musculare și cu cât aveţi mai multă masă musculară, cu atât arderea caloriilor este mai rapidă.
  • modelarea corpului – pudra proteică conține în mod normal toți cei 9 aminoacizi esențiali, pe care organismul nu îi poate crea de unul singur, așa că vă ajută să vă consolidați și să vă regenerați masa musculară. Unele pudre proteice conține și L-Carnitină care ajută la arderea grăsimilor, completate de vitamine și minerale importante pentru organism.

Aminoacizii

Și Aminoacizii nu trebuie să lipsească din dotarea femeilor active fizic. Aminoacizii sunt elementul de bază a tuturor organismelor vii.

În primul rând trebuie să știți că în organismul nostru se găsesc 20 de tipuri de aminoacizi, care formează mii de lanțuri proteice. Nouă aminoacizi sunt esențiali pentru că organismul nostru nu îi poate produce singur și trebuie să îi obținem din alimentație sau din suplimente nutritive. Trei dintre acești nouă aminoacizi îi numim BCAA.

Termenul de BCAA se referă la trei aminoacizi esențiali, și anume leucină, izoleucină și valină. Aceștia sunt cei mai importanți  și joacă un rol esențial în sinteza proteinelor și în regenerarea țesutușui muscular. Acești aminoacizi diferă de alți aminoacizi prin faptul că se metabolizează în mușchi și nu în ficat. Încercați să luați acești aminoacizi din alimentaţie sau cu ajutorul suplimentelor nutritive.

Aminoacizii BCAA reduc leziunile musculare ce apar ca urmare a antrenamentelor intense si pot contribui la reducerea durerilor musculare. Prin urmare, suplimentarea cu BCAA înainte de antrenament poate accelera perioada de recuperare și regenerare a masei musculare.

Vitamine și minerale

Vitaminele și mineralele sunt micronutrienți esențiali care contribuie la sănătatea organismului.

În comparație cu sedentarii, cei sau cele care practică un sport constant au nevoie de o cantitate mai mare din vitaminele A și B6 și de calciu pentru a susține consumul extraordinar de proteine.

Au nevoie de mai mult magneziu (un mineral esențial pentru relaxarea mușchilor și pentru fortificarea oaselor) din cauza că prin transpirație ei îl pierd într-o cantitate mare.

De asemenea au nevoie și de catități mari de vitamina C pentru a asigura un țesut conjuctiv puternic, pentru a proteja organismul împotriva efectelor stresului intens și pentru a încetini producerea de acid lactic.

Suplimentarea cu vitamine și minerale este uneori absolut necesară din cauza că efortul intens modifică echilibrul dintre nutrimentele calorice și nutrimentele esențiale. O cerere din ce în ce mai mare se observă la elementele nutritive legate de antrenament, rezistență, imunitate și regenerarea musculară.

Arzătoare de grăsimi

Frecventaţi sala de fitness, pentru că vă doriţi să scăpaţi de celulele grase? Ei bine, doamnele drăguțe ar trebui să nu uitaţi de arzătoarele care ajută eficient la descompunerea grăsimilor din organism. Unul dintre cele mai frecvente arzătoare este L-Carnitina care literalmente distruge grăsimea și ajută la creșterea performanței fizice. Pe High Energy găsiți și un arzător de grăsimi special conceput pentru femeile active și care doresc să scape de grăsime: Grenade Killa Ketones.

Extractul de ceai verde este o sursă de antioxidanți și un ajutor eficient în pierderea în greutate. S-a dovedit că, atât catechinele, cât și cofeina din ceaiul verde ajută la reglarea hormonilor, care pot crește termogeneza.

Susținerea articulațiilor și colagenul

Colagenul este o componentă importantă a țesuturilor conjunctive care alcătuiesc tendoanele, ligamentele, pielea și mușchii. Rolul său este de a reduce durerile articulare, de a crește și regenera părul și unghiile și de a obține feminitatea tenului pentru că contribuie la elasticitatea și hidratarea acestuia.

Pe High Energy găsiți un supliment special conceput pentru refacerea și susținerea articulațiilor: GLC2000

Vă dorim spor la antrenament!

DISTRIBUIȚI